FAQ
Najczęściej zadawane pytania :
Po zatwierdzeniu płatności numer referencyjny zamówienia pojawi się na ekranie wraz z jego podsumowaniem.
Otrzymasz wtedy wiadomość e-mail potwierdzającą zamówienie i zawierającą wszystkie informacje (szczegóły dostawy/fakturowania, sposób dostawy itp.), które potwierdziłeś podczas składania zamówienia na naszej stronie internetowej.
Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, zostanie do Ciebie wysłana wiadomość e-mail z informacją o jego wysyłce i numerem przesyłki. Jeśli nic nie otrzymałeś, nie wahaj się zajrzeć do niechcianych wiadomości e-mail, być może tam jest.
Możesz również uzyskać dostęp do tych informacji o statusie zamówienia w strefie klienta, jeśli masz utworzyłem konto klienta.
Nie otrzymałem e-maila z prośbą o wysłanie mojego zamówienia w ciągu 5 dni od zatwierdzenia, proszę wypełnić poniższy formularz, podając te kluczowe informacje:
• Kolejność ref.
• Nazwa polecenia
• Komentarze
Przemierzamy Francję i cały świat, aby dotrzeć do Ciebie dzięki czterem metodom dostawy: Colissimo, Mondial Relay, chronopost i DHL.
Aby dowiedzieć się, gdzie jest Twoje zamówienie, nic prostszego, po prostu kliknij poniższy link odpowiadający wybranej metodzie dostawy i wprowadź numer śledzenia zamówienia (podany w wiadomości e-mail dotyczącej wysyłki), aby dowiedzieć się, gdzie jest dostawa.
Colissimo (sekcja śledzenia mojej przesyłki ): http://www.colissimo.fr/particuliers/home.jsp
Chronopost: https://www.chronopost .fr/fr/suivi-colis
Przekaźnik Mondial : http://www.mondialrelay.fr/suivi-de-colis/
DHL: https://www.dhl.fr/exp-fr/dhl_express/tracking_expedition.html
Głęboko żałujemy Twojego wyboru. Pamiętaj, że zaraz po zatwierdzeniu Twoje zamówienie jest wysyłane do naszego działu logistyki i jest przygotowywane, dlatego nie można go anulować.
Pamiętaj, że zaraz po zatwierdzeniu zamówienia jest ono wysyłane do naszego działu logistyki i jest przygotowywane w ciągu kilku godzin.
Jeśli chcesz zmodyfikować zamówienie w ciągu 3 godzin od zatwierdzenia zamówienia , wyślij nam wiadomość e-mail na adres: contact@audilo.com.
Jeśli chcesz zmodyfikować zamówienie dłużej niż 3 godziny po zatwierdzeniu zamówienia, pamiętaj, że nie jest to możliwe, Twój zamówienie jest już przygotowywane. Wszystko, co musisz zrobić, to zwrócić nam zamówienie w celu wymiany (patrz sekcja wymiany produktów).
Twoje zamówienie jest mniej niż 2 lata lat, Twój przedmiot jest objęty gwarancją:
Aby przejąć kontrolę, zwróć nam produkt wraz z akcesoriami i oryginalnym opakowaniem.
Załącz kopię faktury, na której podział. Wyślij go na adres:
Audilo
8 crossing des deux sœurs
75009 Paris.
Po otrzymaniu zostanie przeprowadzony test w celu ustalenia usterki , jeśli zostanie to udowodnione, urządzenie zostanie wysłane do naszego producenta. Po zatwierdzeniu przez tego ostatniego, jeśli urządzenie jest w magazynie, zostanie zastąpione nowym produktem. Jeśli przedmiot nie jest już produkowany, zostanie do Ciebie wysłana nota kredytowa na kwotę zakupu.
Poczekaj około 3 tygodni na zwrot kosztów
Użyj poniższego formularza kontaktowego.
Koszty dostawy różnią się w zależności od wybranej metody dostawy.
Ø Pocztą (colissimo lub listem poleconym) koszty wynoszą 4,99 € przy zakupie poniżej 24,99 € . Koszty wysyłki są bezpłatne powyżej 25 €
Ø Przez DHL koszty wynoszą 9,90 € dla kwoty zakupu poniżej 70 €. Koszty wysyłki są bezpłatne powyżej 70 €.
Ø Chronopost kosztuje 9,90 € (dostawa następnego dnia, jeśli zamówienie zostało złożone przed 14:00).
Ø Kolekcja Warehouse w Passage des 2 Soeurs w Paryżu 9: bezpłatnie.
Jeśli zakup został dokonany na naszej stronie internetowej mniej niż 30 dni temu, prosimy o odesłanie go do nas na adres:
Audilo
8 crossing des 2 siostry
75009 PARIS
Do przesyłki należy dołączyć:
- Fakturę zakupu lub list przewozowy
- Słowo „ wycofanie” na voucherze lub fakturze
Musisz upewnić się, że produkt zostanie zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w oryginalnym stanie. oryginalny, nowy, nieotwarty.
W przypadku nieprzestrzegania warunków, w szczególności warunków zwrotu lub wymiany, Audilo nie będzie mogło zwrócić pieniędzy za produkty, których to dotyczy.
Masz konto klienta:
Kliknij "połączenie" w prawym górnym rogu naszej strony internetowej
Kliknij „zamówienie” po lewej stronie ekranu
Kliknij „szczegóły” po prawej stronie wiersza zamówienia
Możesz teraz wydrukować fakturę
Masz konto gościa:
Fakturę znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia
W każdej chwili masz prawo do modyfikacji swoich danych osobowych, wypisania się z newslettera lub usunięcia konta. W przypadku każdej z tych zmian możesz wysłać wiadomość e-mail na adres privacy@audilo.com.
Określ charakter swojej prośby, imię i nazwisko oraz adres e-mail. Jeśli wszystkie te informacje zostaną wypełnione poprawnie, będziemy mogli przychylić się do Twojej prośby.
Karta kredytowa
Paypal
Czek
Przelew bankowy
Wystarczy potwierdzić zamówienie za pomocą opcji „płatność czekiem bankowym” i wysłać nam swój czek na adres:
AUDILO,
8 przejście 2 sióstr
75009 PARIS.
Podaj numer referencyjny zamówienia na odwrocie czeku, w przeciwnym razie czek nie zostanie zweryfikowany.
Po prostu wpisz kod promocyjny w przeznaczonym do tego polu „masz kod promocyjny” przed potwierdzeniem zamówienia.