Skontaktuj się z nami

FAQ

Najczęściej zadawane pytania :

Po zatwierdzeniu płatności numer referencyjny zamówienia pojawi się na ekranie wraz z jego podsumowaniem.

Otrzymasz wtedy wiadomość e-mail potwierdzającą zamówienie i zawierającą wszystkie informacje (szczegóły dostawy/fakturowania, sposób dostawy itp.), które potwierdziłeś podczas składania zamówienia na naszej stronie internetowej.

Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, zostanie do Ciebie wysłana wiadomość e-mail z informacją o jego wysyłce i numerem przesyłki. Jeśli nic nie otrzymałeś, nie wahaj się zajrzeć do niechcianych wiadomości e-mail, być może tam jest.

Możesz również uzyskać dostęp do tych informacji o statusie zamówienia w strefie klienta, jeśli masz utworzyłem konto klienta.

Nie otrzymałem e-maila z prośbą o wysłanie mojego zamówienia w ciągu 5 dni od zatwierdzenia, proszę wypełnić poniższy formularz, podając te kluczowe informacje:

Kolejność ref.

Nazwa polecenia

Komentarze

Przemierzamy Francję i cały świat, aby dotrzeć do Ciebie dzięki czterem metodom dostawy: Colissimo, Mondial Relay, chronopost i DHL.

Aby dowiedzieć się, gdzie jest Twoje zamówienie, nic prostszego, po prostu kliknij poniższy link odpowiadający wybranej metodzie dostawy i wprowadź numer śledzenia zamówienia (podany w wiadomości e-mail dotyczącej wysyłki), aby dowiedzieć się, gdzie jest dostawa.

Colissimo (sekcja śledzenia mojej przesyłki ): http://www.colissimo.fr/particuliers/home.jsp

Chronopost: https://www.chronopost .fr/fr/suivi-colis

Przekaźnik Mondial : http://www.mondialrelay.fr/suivi-de-colis/

DHL: https://www.dhl.fr/exp-fr/dhl_express/tracking_expedition.html

Głęboko żałujemy Twojego wyboru. Pamiętaj, że zaraz po zatwierdzeniu Twoje zamówienie jest wysyłane do naszego działu logistyki i jest przygotowywane, dlatego nie można go anulować.

Pamiętaj, że zaraz po zatwierdzeniu zamówienia jest ono wysyłane do naszego działu logistyki i jest przygotowywane w ciągu kilku godzin.

Jeśli chcesz zmodyfikować zamówienie w ciągu 3 godzin od zatwierdzenia zamówienia , wyślij nam wiadomość e-mail na adres: contact@audilo.com.

Jeśli chcesz zmodyfikować zamówienie dłużej niż 3 godziny po zatwierdzeniu zamówienia, pamiętaj, że nie jest to możliwe, Twój zamówienie jest już przygotowywane. Wszystko, co musisz zrobić, to zwrócić nam zamówienie w celu wymiany (patrz sekcja wymiany produktów).

Twoje zamówienie jest mniej niż 2 lata lat, Twój przedmiot jest objęty gwarancją:

Aby przejąć kontrolę, zwróć nam produkt wraz z akcesoriami i oryginalnym opakowaniem.

Załącz kopię faktury, na której podział. Wyślij go na adres:

Audilo
8 crossing des deux sœurs
75009 Paris.

Po otrzymaniu zostanie przeprowadzony test w celu ustalenia usterki , jeśli zostanie to udowodnione, urządzenie zostanie wysłane do naszego producenta. Po zatwierdzeniu przez tego ostatniego, jeśli urządzenie jest w magazynie, zostanie zastąpione nowym produktem. Jeśli przedmiot nie jest już produkowany, zostanie do Ciebie wysłana nota kredytowa na kwotę zakupu.

Poczekaj około 3 tygodni na zwrot kosztów

Użyj poniższego formularza kontaktowego.

Koszty dostawy różnią się w zależności od wybranej metody dostawy.

- Dostawa standardowa, koszt wynosi 17,00 zł brutto

- Dostawa ekspresowa, koszt wynosi 57,00 zł brutto. 

Dla wszystkich zamówień powyżej 175 zł koszty dostawy (dostawa standardowa) są bezpłatne.

Jeśli zakup został dokonany na naszej stronie internetowej mniej niż 30 dni temu, prosimy o odesłanie go do nas na adres:

Audilo
8 crossing des 2 siostry
75009 PARIS

Do przesyłki należy dołączyć:

- Fakturę zakupu lub list przewozowy

- Słowo „ wycofanie” na voucherze lub fakturze

Musisz upewnić się, że produkt zostanie zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w oryginalnym stanie. oryginalny, nowy, nieotwarty.

W przypadku nieprzestrzegania warunków, w szczególności warunków zwrotu lub wymiany, Audilo nie będzie mogło zwrócić pieniędzy za produkty, których to dotyczy.

Masz konto klienta:

Kliknij "połączenie" w prawym górnym rogu naszej strony internetowej

Kliknij „zamówienie” po lewej stronie ekranu

Kliknij „szczegóły” po prawej stronie wiersza zamówienia

Możesz teraz wydrukować fakturę

Masz konto gościa:

Fakturę znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia

W każdej chwili masz prawo do modyfikacji swoich danych osobowych, wypisania się z newslettera lub usunięcia konta. W przypadku każdej z tych zmian możesz wysłać wiadomość e-mail na adres privacy@audilo.com.

Określ charakter swojej prośby, imię i nazwisko oraz adres e-mail. Jeśli wszystkie te informacje zostaną wypełnione poprawnie, będziemy mogli przychylić się do Twojej prośby.

Karta kredytowa
Paypal
Czek
Przelew bankowy

Wystarczy potwierdzić zamówienie za pomocą opcji „płatność czekiem bankowym” i wysłać nam swój czek na adres:

AUDILO,
8 przejście 2 sióstr
75009 PARIS.

Podaj numer referencyjny zamówienia na odwrocie czeku, w przeciwnym razie czek nie zostanie zweryfikowany.

Po prostu wpisz kod promocyjny w przeznaczonym do tego polu „masz kod promocyjny” przed potwierdzeniem zamówienia.

Czy nie znalazłaś tego, czego szukałaś ?

Wyślij nam wiadomość za pomocą tego formularza, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.