Informacje ws. dostaw i zwrotów

Dostawa i zwroty

Przewoźnicy i cenniki :

Wszystkie podane ceny produktów Audilo są cenami brutto. Do podanych cen należy doliczyć koszty dostawy.
Koszt dostawy wyświetla się po zwyczajnym dodaniu produktu do koszyka przed zakupem.

Po spełnieniu pewnych warunków wysyłka może być darmowa (warunki wyświetlają się w koszyku z podziałem na przewoźników lub po wpisaniu kodu promocyjnego w określonych przedziałach czasowych)

Dostawa :

Wszystkie zamówienia wysyłane są przez La Poste (list rejestrowany, delivengo lub colissimo) i Chronopost.

Dotyczy dostawy ekspresowej (Chronopost):
Zamówienia zatwierdzone i opłacone do godz. 15.00 są najczęściej wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia otrzymane i opłacone po 15.00 są wysyłane w kolejnym dniu roboczym, poza wyjątkowymi przypadkami chwilowego wyczerpania zapasów (o czym powiadamiamy e-mailem lub telefonicznie).

W przypadku pozostałych przewoźników (Colissimo, list rejestrowany, inter) zamówienia wysyłane są w ciągu 24 godzin (oprócz zamówień z piątku, wysyłanych w najbliższy poniedziałek).

- Czas dostawy zamówień wysyłanych La Poste wynosi 48-72 h (terminowość nie jest gwarantowana).

- Czas dostawy zamówień wysyłanych Chronopostem wynosi 24 h:Zamówienia dostarczane są w kolejnym dniu po wysyłce, przed godz. 13.00.

- Czas dostawy zamówień wysyłanych Mondial Relay jest dłuższy – wynosi około 8 dni roboczych (moduł obecnie w konserwacji).

Zwroty :

1) Rezygnacja z zakupu :

Zgodnie z Ogólnymi warunkami sprzedaży w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu mogą Państwo zmienić zdanie i zwrócić zamówienie, z którego nie są Państwo całkowicie zadowoleni.

W tym celu należy odesłać nam niechciane artykuły. Należy koniecznie dołączyć wszelkie akcesoria, plastikowe opakowania i woreczki.

Opakowania muszą być w idealnym stanie, nieuszkodzone. Produkty muszą być w stanie umożliwiającym sprzedaż. W przypadku stwierdzenia nawet niewielkiego uszkodzenia lub jeśli artykuł nie jest kompletny, zostanie do Państwa odesłany bez zwrotu środków (artykuł zostanie uznany za używany, czyli nie fabrycznie nowy).

Przed jakąkolwiek wysyłką należy poczekać na zgodę ze strony Audilo, w sprawie której można napisać do nas przez dział „Kontakt z nami” lub ze swojego konta użytkownika.
Prosimy dołączyć kopię faktury z dopiskiem, że życzą sobie Państwo zwrotu środków.

Adres zwrotny: Audilo SAV, 8 passage des Deux Sœurs, 75009 Paris.

Koszty odesłania artykułów ponosi kupujący.
Więcej informacji znajduje się na stronie „14 dni na zmianę zdania”

Prosimy pamiętać, że zgodnie z francuskim kodeksem konsumenckim (DGCCRF)
prawo do rezygnacji z zakupu nie ma zastosowania do towarów rozpieczętowanych przez konsumenta po dostawie.Prawa związane z rezygnacją z zakupu nie stosują się także do artykułów, których nie można odesłać lub przyjąć ze względów higienicznych i zdrowotnych.
Dotyczy to wszystkich produktów stykających się ze skórą (ochronników słuchu wewnątrzusznych i na pałąku, słuchawek, poduszek muzycznych, itd.…).

W przypadku zmiany zdania i chęci zwrotu artykułu prosimy kliknąć tutaj.

2) Serwis posprzedażowy :

W procedurze serwisowania posprzedażowego (artykułu na gwarancji) należy odesłać urządzenie wraz z akcesoriami i oryginalnym opakowaniem. Prosimy dołączyć kopię faktury z dopiskiem o awarii.
Przesyłkę należy wysłać na adres:

Audilo
8 passage des Deux Sœurs
75009 Paris

Po odbiorze zostanie przeprowadzony test wykrywający awarię. Jeśli awaria potwierdzi się, urządzenie zostanie wysłane do naszego producenta.
Po zatwierdzeniu przez producenta, jeśli dane urządzenie znajduje się jeszcze w magazynie, zostanie naprawione lub wymienione na nowy produkt. Jeśli dany artykuł nie jest już produkowany, zaproponujemy równoważny produkt lub przyznanie jego równowartości na kolejne zakupy.
W ramach zwrotu do serwisu posprzedażowego nie jest przyznawany zwrot środków (możliwa jest wyłącznie wymiana lub przyznanie równowartości na zakupy).

Należy uwzględnić ok. 3-tygodniowy termin obsługi.

Jeśli chcą Państwo zwrócić produkt w ramach korzystania z gwarancji, prosimy kliknąć tutaj


Rozpoczęcie sprawy, zarówno w kwestii rezygnacji z zakupu, jak i serwisu posprzedażowego, odbywa się na pisemną prośbę przesłaną pod łączami podanymi powyżej.
Sprawy, o otwarcie których nie zawnioskowano przez wspomniane wyżej łącza, nie zostaną otwarte.