1. Wstęp i zakres zastosowania ogólnych warunków sprzedaży
Niniejsze Ogólne warunki sprzedaży („Warunki”) mają zastosowanie do wszystkich działań handlowych dotyczących produktów sprzedawanych na Witrynie i wykluczają wszystkie inne warunki (z wyjątkiem wyraźnego pisemnego odstąpienia zatwierdzonego przez wszystkie strony). O ile nie zostaną wyraźnie zaakceptowane, wszelkie sprzeczne z niniejszymi warunki będą więc nieważne z punktu widzenia Auriseo, niezależnie od momentu, w którym zostaniemy o nich powiadomieni.
Prosimy uważnie przeczytać niniejsze Warunki. Złożenie zamówienia przez Witrynę jest równoznaczne z Państwa dorozumianą całkowitą zgodą na niniejsze Warunki.
Auriseo ma prawo do zmiany niniejszych Warunków w dowolnym momencie. Warunki będą stosowane w brzmieniu obowiązującym w dniu zatwierdzenia Państwa zamówienia.
Fakt niekorzystania przez Auriseo z dowolnego z niniejszych Warunków nie może być rozumiany jako równoznaczny z ostateczną rezygnacją z jego wykorzystania.
2. Produkty dostępne w Witrynie
3. Obowiązujące cenniki
Ceny katalogowe to ceny brutto. Mają charakter informacyjny. Ceny te mogą ulegać zmianom w dowolnym momencie, w zależności od bieżących zmian na rynku i dostępności oczekiwanych produktów i usług. Auriseo gwarantuje wyłącznie cenę produktu obowiązującą w dniu zamówienia.
Do podanych cen mogą być doliczane koszty dostawy. Koszt dostawy wyświetla się po zwyczajnym dodaniu produktu do koszyka przed zakupem. Po spełnieniu pewnych warunków wysyłka może być darmowa (warunki wyświetlają się w koszyku z podziałem na przewoźników lub po wpisaniu kodu promocyjnego w określonych przedziałach czasowych)
4. Zamówienie
5. Sposoby płatności
6. Dostawa
dostępności produktów lub usług, odbywają się zgodnie z kolejnością spływania zamówień i w terminach wynikających z umów Auriseo.
W przypadku dostawy ekspresowej (Chronopost), zamówienia zatwierdzone i opłacone przed godz. 13.00 są najczęściej wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia otrzymane i opłacone po 13.00 są wysyłane w kolejnym dniu roboczym, poza wyjątkowymi przypadkami chwilowego wyczerpania zapasów (o czym powiadamiamy e-mailem lub telefonicznie).
W przypadku pozostałych przewoźników (Colissimo, list rejestrowany, inter, DHL) zamówienia wysyłane są w ciągu 24 godzin (oprócz zamówień z piątku, wysyłanych w najbliższy poniedziałek).
Czas dostawy:
Standardowa dostawa:
- Czas dostawy zamówień La Poste wynosi około 48 do 72 godzin.
Przesyłka ekspresowa:
- Czas dostawy zamówień z DHL wynosi zazwyczaj 24 godziny (48 godzin w niektórych regionach Polskie): Zamówienia są dostarczane przed godziną 18:00 następnego dnia po wysyłce za podpisem lub po uzgodnieniu.
Należy pamiętać, że terminy dostawy są jedynie orientacyjne. W każdym przypadku, w przypadku jakiejkolwiek dostawy na terenie Polskie, gwarantujemy, że produkty zostaną dostarczone do Ciebie nie później niż trzydzieści dni po zatwierdzeniu zamówienia.
7. Uwagi do przesyłki przy odbiorze produktów
Do Państwa będzie należało udokumentowanie wszelkich wykrytych wad lub anomalii. W przypadku stwierdzenia widocznej wady lub dostarczenia niewłaściwego produktu i należytego uznania tego faktu przez Auriseo oraz w zależności od tego, czy jest to niezgodność, czy ukryta wada sprzedanego towaru, będą Państwo uprawnieni do bezpłatnej wymiany, naprawy lub zwrotu kosztów produktu w całości lub w części, z wyłączeniem pokrycia szkód, odsetek i innych odszkodowań dowolnego rodzaju, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych przez prawo.
8. Zdarzenia losowe
9. Prawo do rezygnacji z zakupu
Aby skorzystać z prawa rezygnacji z zakupu, mają Państwo obowiązek powiadomić Auriseo o swojej decyzji w ciągu 14 dni począwszy od dnia otrzymania zamówienia korzystając z danych kontaktowych wymienionych w art. 15 niniejszych Warunków.
Powiadomienie takie polega na przesłaniu jednoznacznie sformułowanego oświadczenia (na przykład listu wysłanego pocztą tradycyjną lub elektroniczną). Mogą Państwo także skorzystać ze wzoru formularza rezygnacji z zakupu stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszych Warunków. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać wzorcowy formularz rezygnacji z zakupu i wszelkich innych jednoznacznych oświadczeń za pomocą formularza „Serwis posprzedażowy: zwrot produktu” w dziale „Kontakt z nami” w Witrynie internetowej.
Wymienione kroki są konieczne, aby uzyskać numer zwrotu zamówienia i tym samym skorzystać ze wspomnianego prawa do rezygnacji z zakupu.
Zwracany produkt musi koniecznie znajdować się w oryginalnym opakowaniu i być w stanie
fabrycznej nowości, tzn. nieużywany i w stanie idealnym do odsprzedaży oraz, o ile dotyczy, zaopatrzony w instrukcję obsługi, wszelkie akcesoria oraz kserokopię faktury zakupowej. Produkt należy zwrócić bez zbędnej zwłoki, najpóźniej po 14 dniach następujących po dniu zawiadomienia nas przez Państwa o rezygnacji z zakupu. Ponoszą Państwo koszty wynikające ze zwrotu produktu.
9.2 Wyjątki od prawa do rezygnacji z zakupu. Z prawa do rezygnacji z zakupu nie mogą Państwo skorzystać w następujących przypadkach:
- Zamówione towary mają cechy uniemożliwiające ich ponowne wysłanie, są podatne na pogorszenie stanu lub szybko upływa ich termin ważności;
- Zamówione towary zostały opracowane zgodnie z indywidualnymi wymaganiami, wykończone zgodnie z Państwa specyfikacją lub w wyraźny sposób spersonalizowane;
- Po dostawie rozpieczętowali Państwo zamówione towary i nie można ich odesłać ze względów higienicznych lub zdrowotnych. Dotyczy to w szczególności produktów higienicznych lub stykających się ze skórą (ochronników słuchu wewnątrzusznych i na pałąku, słuchawek, poduszek muzycznych, itd.…).
9.3 Następstwa prawa do rezygnacji z zakupu. W przypadku rezygnacji z zakupu firma Auriseo zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty przesyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z tego, że wybrali Państwo sposób przesyłki inny niż standardowy najtańszy proponowany przez Auriseo) bez
zbędnej zwłoki, a w każdym przypadku najpóźniej w ciągu 14 dni począwszy od dnia poinformowania nas o decyzji rezygnacji z zakupu objętego niniejszą umową.
Zwrotu środków dokonamy tym samym sposobem płatności, z jakiego skorzystali Państwo przy pierwotnej transakcji, z wyjątkiem sytuacji, gdy jednoznacznie wyrażą Państwo zgodę na inny sposób płatności. Zwrot może mieć w szczególności postać równowartości kwoty na koncie użytkownika (ważnej maksymalnie przez jeden rok), o ile jednoznacznie wyrażą Państwo zgodę na zwrot kosztów w tej formie. W każdym przypadku zwrot kosztów jest dla Państwa bezpłatny.
Zwrot kosztów możemy opóźnić do momentu otrzymania towaru lub dostarczenia przez Państwa dowód wysyłki towaru – bierzemy pod uwagę datę wcześniejszego z tych dwóch zdarzeń.
Odpowiadają Państwo za ewentualne pogorszenie stanu towaru wynikające z posługiwania się nim w sposób inny niż niezbędny do stwierdzenia typu, cech szczególnych i właściwego działania produktu.
10. Gwarancje ustawowe
Niezgodność produktu ma miejsce, gdy:
- Towar jest niezgodny z opisem podanym przez Auriseo i/lub nie posiada cech przestawianych przez Auriseo w próbce lub wzorze produktu
- Produkt nie nadaje się do użytku w celach, do których zwykle przeznaczone są produkty tego samego typu
- Produkt nie nadaje się do żadnego zastosowania specjalnego pożądanego przez klienta, zgłoszonego do Auriseo w momencie zawierania umowy i zaakceptowanego przez Auriseo
- Firma Auriseo nie wykonała poprawnie uzgodnionej instalacji produktu lub instrukcja instalacji jest niekompletna bądź niezrozumiała
- Produkt wykazuje wadę wykonania, niedoskonałość, błędny sposób montażu.
Niniejsza gwarancja obejmuje niezgodności produktu, opakowania, instrukcji montażu, instalacji jeśli Auriseo ją wykonuje lub za nią odpowiada.
10.2 Gwarancja ustawowa na wady ukryte. Zgodnie z zobowiązaniami ustawowymiAuriseo udziela także gwarancji na wady ukryte sprzedawanego produktu uniemożliwiające zastosowanie produktu zgodnie z przeznaczeniem lub zmniejszające takie zastosowanie do tego stopnia, że posiadając wiedzę o wadzie produktu nie kupiliby go Państwo lub zapłacili za niego mniejszą cenę.
Czas przewidziany na działanie w związku z gwarancją wynosi 2 lata od chwili wykrycia wady. Niniejsza gwarancja umożliwia Państwu zwrot produktu w zamian za zwrot zapłaconej ceny lub zachowanie go i uzyskanie zwrotu części jego ceny.
Niniejsza gwarancja obejmuje wszystkie koszty wynikłe z ukrytych wad.
10.3 Wyłączenia. Gwarancje ustawowe nie obejmują szkód powstałych w wyniku wypadków, niewłaściwego użycia produktu lub zaniedbania. Wspomniane gwarancje nie obejmują także widocznych wad, o których mogli się Państwo samodzielnie przekonać. W przypadku zwrotu sprzętu, który okaże się bez wad, koszty przesyłki, konserwacji i testowania mogą zostać przerzucone na Państwa.
11. Serwis posprzedażowy
Z wyjątkiem innych przypadków przewidzianych przez prawo ponoszą Państwo koszty dostawy zwrotów do serwisu posprzedażowego. Następnie Auriseo naprawi i odeśle do Państwa produkt (na koszt Auriseo) w przybliżonym terminie 30 dni.
Po odbiorze produktu przez Auriseo zostanie przeprowadzony test wykrywający awarię. Jeśli awaria potwierdzi się, urządzenie zostanie wysłane do naszego producenta. Po zatwierdzeniu przez producenta, jeśli dane urządzenie znajduje się jeszcze w magazynie, zostanie naprawione lub wymienione na nowy produkt. Jeśli produkt na gwarancji nie jest już dostępny w sprzedaży, zaproponujemy Państwu zamiast niego produkt o podobnych właściwościach lub równowartość zamówienia na kolejne zakupy. Jeśli dany artykuł nie jest już produkowany, zaproponujemy równoważny produkt lub przyznanie jego równowartości na kolejne zakupy. Zwrot kosztów po odesłaniu produktu do serwisu posprzedażowego jest możliwy jedynie w przypadkach wymienionych w art. 9 niniejszych Warunków.
12. Ochrona danych osobowych
13. Roszczenia i mediacje
http://www.mediateurfevad.fr Zgodnie z zasadami mediacji wszelkie spory konsumenckie należy najpierw zaadresować pisemnie do Serwisu ds. konsumenckich Auriseo, na dane kontaktowe wymienione w art. 15 niniejszych Warunków.
14. Prawo i sądy właściwe
15. Kontakt
Można się z nami kontaktować telefonicznie pod numerem +33 1 40 82 90 78.
Można także napisać do nas e-mail na adres contact@audilo.com lub zwykły list na adres: AURISEO, 8 passage des Deux Sœurs, 75009 Paris.
Załącznik nr 1 – Formularz rezygnacji z zakupu
Prosimy wypełnić i odesłać niniejszy formularz tylko wówczas, gdy chcą Państwo odstąpić od
umowy – nie dotyczy to wyłączeń i ograniczeń prawa do rezygnacji z zakupu opisanych w Ogólnych warunkach sprzedaży lub prawnie obowiązujących w inny sposób.
Do wiadomości: Auriseo – 8 passage des Deux Sœurs, 75009 Paris
Niniejszym zawiadamiam/zawiadamiamy (*) Państwa o zamiarze rezygnacji z umowy dotyczącej sprzedaży poniższego towaru (*) / świadczenia poniższych usług (*):
Zamówiono dnia (*) / Odebrano dnia (*): ………………………………………………………………..
Imię i nazwisko konsumenta (*) / imiona i nazwiska konsumentów (*): ………………………………………………………………..
Adres konsumenta (*) / konsumentów (*): ………………………………………………………………..
Podpis konsumenta (*) / podpisy konsumentów (*) (tylko w przypadku złożenia niniejszego formularza w formie papierowej): ………………………………………………………………..
Data: ………………………………………………………………..
(*) Niepotrzebne skreślić.